دانلود آرشیو فیلم های کلاسیک

دانلود آرشیو فیلم های کلاسیک

دانلود فیلم های کلاسیک،لینک مستقیم،رایگان
دانلود آرشیو فیلم های کلاسیک

دانلود آرشیو فیلم های کلاسیک

دانلود فیلم های کلاسیک،لینک مستقیم،رایگان

دانلود فیلم تولد یک ملت ( The Birth of a Nation (1080p Hd

3232hدانلود فیلم Birth of Nation

کارگردان : دیوید وارگ گریفیث

محصول : امریکا

سال تولید :1915

امتیاز سایت : 7.0

مدت فیلم : 165دقیقه

رنگ : سیاه و سفید

حجم : 290 - 1600 مگابایت

فرمت : Mp4

این فرمت از فیلم ناقص می باشد و شامل تنها 44 دقیقه از فیلم با کیفیت 1080 p  می باشد.


دانلود فیلم با لینک مستقیم:Archive


**دوستان عزیز این فیلم با این کیفیت تنها 44 دقیقه می باشد.

با کیفیت متوسط Birth of Nation 1915


با کیفیت اچ دی Birth of Nation 1915




نظرات 2 + ارسال نظر
هنر دوست شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:14

سلام حمزه جان،آقا کارت عالیه، یه نکته این لینکه فرمت mp4 فیم تولد یک مل ناقص بود و فقط تا دقیقه 44 بود.
ممنون می شوم در صورت پاسخ بهم خبر بدی
میل من :ms.namnik@gmail.com

فایل رو چک کردم متاسفانه 44 دقیق بیشتر نیست.نگران نباشید بزودی دوباره فیلم رو آپلود می کنم.
متاسفانه فایل کامل این فیلم با کیفیت 1080p HD پیدا نشد ... تنها همینن 44 دقیقه موجود است.

هنر دوست پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:59

سلام دوست عزیز آقا کارت عالیه .من به شدت دنبال فیلم های قدیمی هستم. خیلی قدیمی واسه او.ن اوایل سینما که یه سری هاشون اینجا هستند.
اگر بازم دارین ممنون می شوم بزارین.
تنکس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد