دانلود آرشیو فیلم های کلاسیک

دانلود آرشیو فیلم های کلاسیک

دانلود فیلم های کلاسیک،لینک مستقیم،رایگان
دانلود آرشیو فیلم های کلاسیک

دانلود آرشیو فیلم های کلاسیک

دانلود فیلم های کلاسیک،لینک مستقیم،رایگان

دانلود کالکشن فیلم های چارلی چاپلین Collection Charlie Chaplin

دانلود کالکشن فیلم های چارلی چاپلین  Collection Charlie Chaplin

h

اطلاعات فیلم:IMDB
فرمت : All Format
حجم : هر فایل کمتر از 200
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
ژانر : درام , کمدی

امتیاز بازیگر : 10/10






اطلاعات فیلم:IMDB
فرمت : All Format
حجم : هر فایل کمتر از 200
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
ژانر : درام , کمدی

امتیاز بازیگر : 10/۱۰

---------------------------------------------------

کارگردان:مک سنت،چارلی چاپلین و......

بازیگران:چارلی چاپلین،باستر کیتون

---------------------------------------------------

خط داستانی فیلم:کلکسیون کامل فیلم های چارلی چاپلین در این بخش قرار خواهد گرفت.

---------------------------------------------------

نظرات 8 + ارسال نظر
97amir پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 14:45

اینها زیر نویس فارسی هست؟ یا دوبله؟بعضی جاهاش یه جمله انگلیسی میاد وسط فیلم

سلام دوست عزیز ، فیلم ها متعلق به سینمای صامت هستند. و اون زیرنویس انگلیسی که میاد میان نویس فیلم است که زیرنویس فارسی نشده است .

مینا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 10:22

سلام خیلی ببخشید لینک دسترسی به
صفحه دانلود اختصاصی برای ویکتور شوستر
خرابه اگه ممکنه اصلاحش کنید. خیلی ممنون

احمدرضامحمدی چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:51

راستی من دانشجوی کارشناسی سینما هستم وبه فیلمهای کلاسیک شدیدا نیازمندم.کمکم کنید راحتر دسترسی پیدا کنم.فیلمهای دیگه ای از کارگردانان کلاسیک بخوام چطور بدست بیارم.بازهم سپاسگزارم

احمدرضا محمدی چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:42 http://samandar-theater.mihanblog.com

ممنونم از اینکه تونستم ازطریق شما به فیلمهای کلاسیک دسترسی پیدا کنم. سپاسگزارم وسربلند وپیروز باشید

ramin یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:38

سلام
مدتها پیش شبکه چهار سیما یک فیلم کوتاه با بازی چارلی چاپلین پخش کرد که داستانش این بود : چارلی به همراه دوستانش به یک بار میره و مشروب زیادی می خورن . هنگام خروج زیر باران شدید چتر دوست چارلی و عصای چارلی عوض میشه و سر پوشیدن پالتو هم ماجراهایی پیش میاد و اتفاقات کمیک دیگری . چارلی بلاخره به خونه می رسه و از ترس همسرش میره تو وان حموم می خوابه که بگه بیرون نرفته و تمام شب رو تو تخت خواب بود . فیلم برام بسیار جالب بود اما من نصف فیلمو دیدم و هرگز هم تکرار نشد . فقط خواهش می کنم لطف کنید اگه می دونید اسم فیلم رو بهم بگید . با تشکر

Ehsan شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:20

سلام دوست من
واقعا ایوالله داری
با همه ی فیلمهات حال می کنم . برنامه ی دانلود من بعد از دیدن سایتت عوض شد . می خوام همه ی فیلماتو داشته باشم.
راستی ، کالکشن من از چاپلین از فیلمهای تو به مراتب بیشتره .
چه جوری در اختیارت قرار بئم تا آپلود کنی؟
( از هارولوید هم بزار پلیز )

مرسی دوست عزیز
شما لطف دارید . امیدوارم فیلم ها براتون مفید باشه
باشه چشم از هارولوید هم بیشتر میزارم

filmmaker چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 http://filmmaker.blogfa.com/

حالا کی آپدیت میشه ! :)

امروز !

جواد دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:34

این فیلم ها تو وب کمیابه
دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد